Heej

Förlåt att jag inte skrev igår men nu ska ni få höra :D ... Jag och min kompis Julia höll på med et skolarbete om fladdermöss men det gick inte att skriva ut några bilder så jag hann få damp typ tvåtusen gånger innan vi fick till det, men nu är skolarbetet klart och det blev såå bra. Julia är jätte duktig på att pyssla och sånt. Idag så tog min bror Alexander min cykel för att jag är så snäll och lånade ut den (fastän han inte är snäll mot mig NÅN gång) aja när han kom hem så började han skälla på mig om att jag hade sabbat hans styre (som han klara så duktigt själv) och att jag skulle betala men fatta vad ägd han blev när jag hade PAPPA som vittne att jag inte hade andvänt cykeln utan jag hade gått till och från Julia haha då blev han tyst... Hos Julia pratade jag lite med hennes syster och såg på tv och åt mango sen GICK jag hem... vi ses imårrn puss å hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0