Cykeldags

Hello darlings. Nu är mitt senaste `mode` tips CYKELDAGS, för snön är ju nästan helt borta och det är inte kallt. Jag har redan cyklat typ 3 km 6 gånger på två dagar och det är så HIMLA härligt att få röra lite på sig efter den kalla vintern. Så det är mitt tips man blir lite ansträngd så man sover bättre och man får bättre kondition. Om ni är hungrig efter.. ta en frukt. Iaf så har jag varit med Julia hela veckan och idag har vi bakat och redigerat bilder. Imorgon ska vi till stan och kolla runt lite och handla kläder. Och snart är det faktiskt sommarlov, om man räknar bort helger och lov så är det typ 1  1/2  månad kvar och det känns SÅ skönt att få vara ledig ett och sen börja åttan. Enligt min handledare jobbar jag med sådant flit att åttan inte kommer vara något stort problem för mig :D.

Kommentarer
Postat av: Julia

titta våran blogg :D

2010-04-11 @ 17:58:56
URL: http://http://jjuliahhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0