Tävling med Foki

Heej =)

Jag är med i en tävling på  http://fokis.se/2010/04/tavling-phoenixtshirt-com/#comments

Tävlingen går ut på att lägga in tre tröjor från Phoenixtshirt.com så kommer Foki att välja ut 5:st vinnare som har turen att få en,två eller tre tröjor så man måste lägga in tre utifall att.



Pacman tröjan valde jag för att                    Im cute when am angry vill jag ha bara för att det är
jag tycker att det är ett roligt spel               Sant, Och hello kitty är så söt.
men också en otroligt snygg figur                   Så jag vill ha den här tröjan för att det stämmer in på 
så jag vill ha den här för att den är så snygg :]            mig. =)



Jag valde I hate mondays Gustav tröja för att jag älskade Gustav
när jag var liten, kunde inte skuta titta på det, också för att
måndagar är den segaste dagen så man får lite, vad säger man..
glädje med en sån här tröja på måndagar. ^^)


Tröjorna ligger i den ordningen jag vill ha dem, tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0