Tjaa

Nu sitter jag och väntar på Julia.

Ny design!! ;) första gången jag provar detta nya redigerings program men ganska bra tycker jag det vart faktiskt :). Imorgon så ska vi ha föräldraredovisning på skolan taggar ju det (!!!NOT!!!) haha, snart kommer Julia som sagt och vi ska träna inför det vi ska säga imorgon så det kommer nog ta ett tag att komma på det haha ;P . Jag taggar massa saker så jag gör en lista

1. Dansuppvisningen.
2. Handla skolavslutnings outfit.
3. Skolavslutning.
4. Stockholm till sommaren.
5. Turkiet till hösten.


Men nu ska jag hitta på något annat, puss å hej hejdåå <33

Kommentarer
Postat av: Fanny :]

Vad använde du för program till headern?

2010-05-03 @ 20:46:27
URL: http://sweetiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0