Vissa har tur, älskar det :) <3

Igår var jag med Angelica! Skit kul vi såg på hem till midgård och kollade gammla bilder, ÄGD! sen gick vi ut och... gick. Sen när vi kommit en bit så jag ba
Am - Min mobil är borta
An  - Va? nää den måste ju va här
Am - Nää den är borta vi måste leta!!
Sen efter ca. en halvtimme så skulle Angelica åka hem så jag letade på vägen hem och sen gick mamma en bil med mej. Vi gick ju såklart där jag å Angelica hade gått.
Sen gav vi upp och gick hem.
Dagen efter.
Jag vaknar och öppnar min laptop och efter ett tag så ropar mamma att jag kan gå en gång till nu när det är ljust så jag börjar gå och pappa ropar efter mig att han vill följa med så då väntar jag på honom och börjar gå. Sen hittar vi inget men sen när Nikita (min hund, vi hade hundarna med oss)
gick mot ett träd och jag skulle dra bort henne och där låg mobilen mellan två rötter på trädet och fyfan va glad jag vart har aldrig varit så glad tror jag!! :D

Aja :D idag är det dans och jag ska vara med Julia också, ska kolla om hon vill följa med på dansen  :) puss hej.

Ps. Jag lovade mobilen att om jag hittar dig så ska jag sluta knäcka på fingrarna så då ska jag göra det ds.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sicken TUR! Å bra att du lovat att sluta knäcka fingrar! De e INTE bra för lederna.. :p Kram på DIG

2010-04-18 @ 22:06:55
URL: http://frankrikevallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0