<3Julia<3

aa... idag har jag varit på skolan. Det går asbra nu i början. Jag e inte lika trött som innan sommarlovet så dagarna går ganska fort :)

Jag var med Julia.M idag efter skolan och efter middan var jag me Julia.A :)

Imorgon ska halva klassen ha hemkunskap awsome!! haha nä men det ska bli skojjz :)
och imorgon ska jag också va med Angelica. DET ska bli kul!! de va ju jättelänge sen typ sen sommmarlovet?? hihi :)

så imorgon kan hon inte mobba mig för att vara blond ^^
så nu slipper jag komma hem gråtande varje gång jag har varit med henne för att hon har mobbat min för att vara blond...  hahahaahaha nää skojja :)


menmen nu ska jag ner å duscha herrå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0