some tests :)

Berätta fyra sanningar om dig själv:
- jag älskar sugrör
- alla tror typ att jag är bortskämd, men så äre inte
- jag skulle kunna döda för att få tillbaka sommaren 2009
- jag älskar min dator
Berätta 4 saker du gjort idag:
- sett på tv
- smsat
- varit med stina
- suttit vid datorn
Berätta 4 saker du har på dej just nu :
- sovtröja
- pyjamasbyxor
- underkläder
-
Skriv ner 4 saker du hatar:
- tomat
- mina volymknappar på mobilen och min etta:]
- när min dator fuckar
- att mina sms tar slut så fort
Skriv ner 4 saker du älskar:
- min familj
- mina vänner
- min mobil
- att sova
Berätta fyra sanningar om dig själv:
- Jag gillar att pyssla
- Jag får typ aldrig pengar av mina föräldrar, jag få va självständig :)
- Jag saknar sommaren 2008
- Jag har många tekniska saker i mitt rum

Berätta 4 saker du gjort idag:
- Suttit vid datan
- Varit med Angelica
- Kollat på en ishokey match
- Testat en helt ny frisyr (för mig)

Berätta 4 saker du har på dej just nu :
- Sovtröja
- pyjamasbyxor
- trosor
- bh

Skriv ner 4 saker du hatar:
- När ett spela laggar å man får börja om
- Att jag inte får ta hål i naveln
- Regn!!!
- Spindlar

Skriv ner 4 saker du älskar:
- Kompisar
- Familjen
- Min dator
- Min cykel




Olycks test !
[ ] Gått på krykor
[x] Sovit över på sjukhus
[x] Varit på sjukhus
[ ] Åkt Ambulans
[x] Brutit något
[x] Stukat något
[ ] Sträckt något
[ ] nåt har gått ut led
[x] Blödit från huvudet
[x] Blödit från Ansiktet
[ ] Blivit Skjuten av luft pistol
[x] Blivit Sparkad
[x] Bränt Dej
[ ] Fått sprickor i Skelettet
[ ] Fått Sy
[ ] Blivit Opererad
[x] Skurit dej
[x] Slickat ditt blod när du va lten
[x] Fått Hjärnskakning
[ ] Förlorat medvetandet
[ ]Slått ut en tand
[ ] Slått ut flera tänder
[ ] Fått ett blåöga
Resultat: 11
1-4 Du är relativt lugn!
5-9 Ta det lugnt i fortsättningen
10-14 Du e galen!
15-23 Jävla idiot

Kommentarer
Postat av: hanna

kanske, men alla gör ju lixm så, så jagvetinte:)

2010-08-05 @ 10:02:27
URL: http://menhannaa.blogg.se/
Postat av: issaa

haha!

2010-08-05 @ 13:16:33
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0