två dagar...

Idag har jag varit me Julia.M . Vi var hos Emma och så på film mesta delen av dagen :) och åt godis :D



Men nu är det bara TVÅ dagar kvar till skolan.

Jag vet att det går lite upp å ner för hur jag känner för att börja skolan men nu tänker jag att första dagen kan ju inte vara så farlig?? då KANSKE jag får överskåp :) om jag har tur lottar dom fram mig så jag får överskåp :)

men åttan är som mycket :)

tänk att nu kommer vi få se dom små sjuorna och bara förra året så va vi sånna??

jag minns hur nervös jag var över att börja i sjuan den va som WAOW!! jag ska börja sjuan?? och vi tyckte vi va något men det var vi inte!! bara småskitar som just har börjat och är så småå

haha men nu äre inte så :) nu äre åttan som gäller, lite sådär man blir som i mitten men sen blir vi störst men sen minst igen :)

haha hoppas att ni ens fattar vad jag pratar om :)

men snart ska jag sova, gonatt :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0