övertrött -.-

VET ni vad jag har kommit på?? inte uppfunnit eller nått men bara tänkt på, min blogg är fanimej den TRÅKIGASTE som finns. Asså jag undrar varför någon läser den?
Asså jag är ju asglad över att få läsare, tack så mycket. Men den är tråkig :P
MEN!! jag ska göra något åt det!! sååå.... jag ska börja med massa, massa videobloggar :D
berätta om bra och dåliga ting... ting?? hahahahahah
jag tänker på ett verktyg när jag hör det, typ en hammare. MEEN! nu är klockan 02.40 för att vara exakt. Och imorgon äre dansuppvisning TAGGA TAGGA :D. Jag kan bjueh (bju, bjuda, skänka, giva... ah ni fattar) på en HEL film på min dans :D  bara pappa filmar hela... men han kommer inte göra det... för han är en minnessnålis... det blir lixom NÖÖ det tar på minnet? jag ba: hallå töm den  åh han ba: höhö varföör?? "DÖÖH!!"    okej så är det kanske inte men ni fattar... kanske inte... men ANYWAY!!

jag använder ganska många punkter och komman, men min svenskalärarinna (?)  säger att jag måste öva på det såååå jag kan öva på det nu :D... meeen, när jag är klar imorgon, asså smink å sånt så ska jag göra ett videoinlägg som ni ska få se :D  AMAZING!! hahaha nämen.... eeh. Jag har just ätit yogurt, typ tropiska frukter å skit... he va gott, men ingen är vaken... tråkigt... jag ska väcka alla :D
JAA!! mamma å pappa kommer ba: tack, tack snälla Amanda för att du ger oss mer tid med dig i dit fantastiska liv, nu kan vi gå ner och vi alla kan göra något otroligt roligt.  Eller så låter det såhär: AMANDA!!! NU JÄVLAR GÅR DU OCH LÄGGER DIG!!!  sen får jag en klockradio i fejset! ahhah det skulle se ut det... om jag skulle få en radio i ansiktet skulle jag tänka på en enhörning... eller kasta tillbaka den... mitt temperament är INTE okej, det är lixom, jag tappar pennan osså ba: HELVETTES JÄVLA PENNJÄVEL!! och julia ba : OjOj!!!   och sen spetsar jag hennes.... aura?? hahahaha nääämeen!!!  ska väll sova om en till eller så fö nu är det 02.50 och jag ska upp kl. 08.00 imorgon, man ba OOKEEJ??  när jag har dansuppvisning äre lixom... i vanliga falla skulle jag ha sovit nu, det börjar kl 17 imorgon, skojja!!! kl 11 på MORGONEN?? asså kl23 på kvällen skulle serriöst va mer normalt än på mogonen?`ajja nu är ni uttråkade så jag säger FARVELL!!!

Kommentarer
Postat av: Julia :]

Roligaste inlägget ever amanda :] <3



OJOJ

2010-12-04 @ 08:16:13
URL: http://menjuliaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahah; ALLA GILLAR VIDEOBLOGGAR SÅ DET ÄR BRAAA:))):)!

2010-12-04 @ 09:46:28
URL: http://kanskehhanna.blogg.se/
Postat av: iilya

hahaha.. håller med Julia! :] <333

2010-12-04 @ 20:57:54
URL: http://iilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0