haha :)

Kompis bok (från ettan)

Namn: Amanda Isaksson
Adress: ...
Telefon: ...
Födelsedag: 25 okt
År: 1996
Födelseort: umeå (bb)
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: blå
Syskon: alexander , alva
Skolor jag gått i: röbäcks skolan
Roligaste ämnet:  slöjd
Tråkigaste ämnet:  engelska
Mina intressen:  rida, slöjd, bild, matte, rita och djur
Föreningar jag är med i: aurobix
Den bästa bok jag läst: wendy
Den bästa popgrupp jag vet: carola, lenaph
Den bästa låt jag hört: carola alla
Mitt favorit-teve-program: barnkanalen
Den bästa film jag sett: witch
Jag gillar bäst: familj, våfflor, hästar mm alex o alva + hundar
Jag avskyr mest: krig, tomater, paprika och kaviar+egg
Min högsta önskan: är att få en häst, åka flygplan o fallskärm
jag vill helst bli: hästskötare, falls kärmshoppare


Namn: Julia Melin
Adress: ...
Telefon: ...
Födelsedag: nov
År: 6
Födelseort: umeå
Hårfärg: brun
Ögonfärg: blå
Syskon: lina
Skolor jag gått i: ingenng
Roligaste ämnet: bild
Tråkigaste ämnet: matte
Mina intressen: arurobix
Föreningar jag är med i: ingen
Den bästa bok jag läst: sune
Den bästa popgrupp jag vet: carola
Den bästa låt jag hört: håll om mig
Mitt favorit-teve-program: bert
Den bästa film jag sett: karlson
Jag gillar bäst: amanda
Jag avskyr mest: krig
Min högsta önskan: att få en häst
jag vill helst bli: saför
Namn: Angelica Thorén
Adress: ...
Telefon: ...
Födelsedag: 11/8
År: 1996
Födelseort: umeå sjukhus
Hårfärg: brun
Ögonfärg: brungrön
Syskon: 5
Skolor jag gått i: ingen
Roligaste ämnet: rida, kompisar
Tråkigaste ämnet: oä, matte
Mina intressen: hästar, musik, stokholm
Föreningar jag är med i: Surfridskola
Den bästa bok jag läst: små tvillingar
Den bästa popgrupp jag vet: anastacia
Den bästa låt jag hört:  ana stacia
Mitt favorit-teve-program: melodifestivalen
Den bästa film jag sett: spy kids 3
Jag gillar bäst: hästar
Jag avskyr mest: när hästarna bajsar när jag borstar
Min högsta önskan: att få min egen häst
jag vill helst bli: rid lärare


Namn: Emma Nordahl
Adress: ...
Telefon: ...
Födelsedag: 29/10
År: 1996
Födelseort: umeå bb
Hårfärg: blond
Ögonfärg: grön
Syskon: johan
Skolor jag gått i: ingen
Roligaste ämnet: bad
Tråkigaste ämnet: matte
Mina intressen: rida rita leka
Föreningar jag är med i: ingen
Den bästa bok jag läst: alla älskar sigge
Den bästa popgrupp jag vet: jag vet inte
Den bästa låt jag hört: sandra dalberg
Mitt favorit-teve-program: jag vet inte
Den bästa film jag sett: kalle o kokladfabriken
Jag gillar bäst: att leva
Jag avskyr mest: spindlar
Min högsta önskan: att maja får kattungar
jag vill helst bli: förskole lärare

Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAHAHHHA

2010-12-19 @ 14:05:07
URL: http://angelicathoren.blogg.se/
Postat av: iilya

Hejsan!



Vill medela att det är "frågestund" på iilya.blogg.se den 24/12 !

Skicka in frågor, och läs svaren på julafotn ;)



Kram / iilya

2010-12-20 @ 15:04:35
URL: http://iilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0