<33

När jag ser dej i ögonen vet jag vad som finns där. Jag ser ärlighet, vänlighet och en helt fantastisk person! När jag är med dej så känner jag mig lycklig och glad och jag kommer alltid att älska dej för vad du är...en sann vän. Jag har dig som vän för att du är du ,och jag skulle inte ändra något på dig för att du är den unika personen som jag först träffade för många år sedan. När det är vi två är vi så jävla grymma. Vi skiter i alla blickar och bara lever livet för att vi har bara ett. Två änglar på himlen är du och jag när tiden skilt oss åt så kommer vi att känna igen varandra där uppe för att vi hör ihop. Vi är som två pusselbitar, måste sitta ihop för att det ska funka. Jag behöver inte säga det egentligen för du vet det. Jag älskar dej och kommer alltid att göra <33 och allt det ser jag på bara dina ögon. <33

Kommentarer
Postat av: Julia

vad fint :)

2010-02-28 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0