Glada alla <3 dag

Hejhej idag är det ju alla hjärtans dag och jag ska snart berätta vad jag har gjort men först har ni tänkt på vad det betyder? alltså alla hjärtand dag?! för vissa kanske det betyder sorg, för vissa glädje vissa kanske tänker mys fika men egentligen är det ju en dag för alla och att man typ ska älska dom som står närmast kompisar familj osv osv. Vad är alla hjärtans dag för dig?
Aja idag har jag varit med med min bästis Julia.a för jag sov hos henne från lördag till söndag. Jag skrev ju igår natt vad vi gjorde men innan vi skulle sova så sminkade hon mig till en fjäril fett kul vi hade, och när vi vaknade på morgonen klockan nio för att hennes urgulliga syster kom och väckte oss så gick vi upp och så efter frukost så satt vi vid datorn en stund och sen kom vi på att vi skulle göra en alla <3 dag tårta. Så vi for på affären och köpte ingredienser till tårtan + blommor. Sen for vi hem och fixade till blommorna och sen satte baket igång och det vart en jätte fin tårta och god var den. Vi drack blåbärssaft till och det är nog bra såhär mitt i all förkylning. Och sen efter fikat gick vi upp på hennes rum och läste, skönt att slappna av. Jag läser första boken av twilight och jag läste typ fyra kapitel innan vi satte oss vid datorn och spelade spel. Sen for jag hem och åt middag och nu sitter jag här... Bilder från fika.

Hela altet

finaste tårta <3
blommor <3
Närbild på bord me fika
Kolla va fin jag blev hon är verkligen duktig på detta



puees




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0