Tjatja

Nu är jag hemma från slalomen och det va JÄTTE KUL asså det tog ju ett tag att lära sig stå på skidorna och att komma i ankarliften men det gick ju. Jag har upptäckt att jag är en stavlös åkare att jag inte har stavar för de va lättast så. Vi va i kashevbacken? det ligger en bit härifrån. När vi hade åkt ganska länge vart jag ju jätte duktig på dethär och vi har redan börjat kolla på en massa saker.. haha . Och nu sitter jag hemma och lyssnar på musik och snart äre mat man blir hungrig av slalom..

puees



Kommentarer
Postat av: Julia

du kommer bli en äkta slalomåkare :]

2010-02-06 @ 20:01:47
Postat av: signe_

ehhm... vars ligger den backen? vännes? brännland? eller vars?

2010-02-07 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0