Heej

Hej bloggen  nu sitter jag här och har nyss vaknat. Igår så va ja me Julia å Emma och vi åkte på stan jag köpte:

Ett vitt linne (99 kr)
En hårklämma (15 kr)
En munkjacka (300 kr)

Jag provade alla utom en (den svarta) som jag visste att jag inte ville ha.

sen kom vi hem till mig med buss och visade mamma å pappa vad jag hade köpt och dom hade också åkt bort så av dom fick jag En sminkspegel och Ett par sockar.
Sen gick vi till Julia och jag skulle äta där så då beställde vi en pizza att dela på och sen åt vi godis och va inne på datan och såg på film sen gick jag hem och satt vid datan och såg på Bilar på tv:n ^^
Men nu ska jag gå

puees







Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg :)

2010-01-31 @ 13:44:23
URL: http://www.emmiiii.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0