hei bloggish

Hej bloggen nu har jag inte varit så aktiv men det har hänt så mke på sista tiden nu ska ni få höra (läsa)...

Jag, pappa å storebror har varit på Avatar 3D och den va 7kt bra nya favvofilmen kanske ;)

Vi ska ha bad för andra gången imorgon och vi ska ha KLÄDSIM vilket bara är tråk..

Och det bästa av allt. Jag hade reff idag så vi slutade elva och då åkte jag ner till min angelicas skola och jag fick egentligen inte vara där så när Angelica hämtat en kompis till henne så satt vi och funderade vad vi skulle göra av mig xP och då skulle jag smälta in med dom så jag satt med angelica å hennes komisar på kemin och skulle inte märkas så mke så de gick ju bra men sen när vi skulle på matten klarade jag mig gömt på GOLVET =D nästan hela lektionen och när de va en kvart kvar så kom matteläraren tittade på mig och sa
HEJ!
Heej ^^
Du får inte vara här
Och Angelica försökte övertala honom att jag skulle få stanna men det slutade med att jag satt utanför i 5-10 minuter men de gjorde inget. Sen for vi hem till ******* och kolla på skräckfilm. Sen gjorde vi KEBAB (Angelica fattar va jag menar ^^)  ) och vi pratade och flummade länge sen skulle jag hem å åt middag och sen for jag till Angelica där vi slappade (skönt) men det va allt från mig
PS. jag nämde inte några av kompisarnas namn för.. ja. ds

puees





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0