Angelica <33

hej, har just kommit hem från Angelica. Jag sov hos henne :). Men det vart ganska fail för på kvällen så började vi se på en film, vi såg saw. För alla som inte vet det så äre massa folk som misshandlas och dödas. Dem låter inte så bra men det är dom!! aja så vi gick å la oss kl. 04.00 och skulle upp 08.00 så då gick vi å la oss och pratade lite sen kom hennes bror in och sa att vi skulle busa men min bror (han sov också där, Angelicas bror och min bror är kompisar) och sen hade en timme till plötsligt gått så vi försökte somna direkt. På morgonen kl. 08.00 så ringde alarmet på mobilerna men vi snoozade bara och somnade om. Kl 10.00 så vaknade jag och kollade klockan HEL..VET...TE sen jag ba:
- Angelica? Angelica vakna!!!!
- Va? nej faan, vad är klockan?
- 10

så då skyndade vi oss att göra oss klara sen for jag.



Kommentarer
Postat av: angelica:]

HAHHAHAHA, asså åh -.-!! :D



duktigt värre, btw

har fortfarande kvar bilden på din bror, me majjonäsen & kaviaren! :D

2010-07-13 @ 19:35:37
URL: http://angeliiicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0