äntligen hemma, äntligen fri

Efter tre veckor så får jag äntligen blogga. Vet knappt vart tangenterna är längre så det går lite segt att skriva. När jag var hos min farmor i en vecka först så  va det jätte kul eftersom jag har så många kusiner å min faster där så det va ju hur kul som helst men... när vi kom till mormor där det bara finns grusväg så långt ögat når å småkryp ÖVERALLT så försvann hela semesterkänslan å satt bara å räknade dagar till vi skulle hem för hos mormor finns det INGET att göra. Nästa år åker jag inte då ska jag bo hos en kompis. haha :)


Jag å kusin Zeb åker karusell på Jamtli när vi va hos farmor
Jamtli vid ett slags lekhus :) haha när jag följde Kusinbarn Mirja till det där huset var det en flicka som undrade om hon va mitt barn haha ^^

påväg till stadsfesten (när vi va hos mormor)

Kommentarer
Postat av: angelica:]

du är hemma!!!!!!!!!!!!

2010-07-31 @ 20:13:33
URL: http://angeliiicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0