If We Ever Meet Again

helloj!. Igår så sov jag, Emma, Hann & Julia (m) i tält hos Emma. Först så va vi på ica å handlade saker till tacos å godis. Sen cyklade vi hem till Emma å badade i hennes "sjö" asså det va ett tjärl (?) så vi vart såhär gröna på kroppen så Emmas pappa spolade av oss innan vi gick in å bastade sen så började vi med maten. Det gick bra :) . sen så satte vi upp tältet *host* emmas pappa gjorde det inte åt oss. och sen så spelade vi kort på stuttsmattan och jag å Julia skulle lära emma å hanna ett varsitt nytt kortspel men det jag lärde dom fattade dom inget av (Kan bara spela det med Angelica hahaha <3 :) )
Kl 03.00 somnade vi och klockan 06.00 vaknade vi av att det var för varmt så vi gick in på Emmas rum å sov där till 11.00 sen åt vi frukost å cyklade till stöcksjö. Efter det för jag hem å sen for Jag, Emma å Julia till Angelica <3 vi såg på en film sen for dom hem men jag stannade ett tag till.

Då satt vi vid datan sen gick vi ut å satte oss på en typ gunga å pratade å tog egopics sen for jag hem (23.00) men vi ska va med hemme img me så de taggar vi :P

ses, puss herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0