test av mig

Gör dem här frågorna om din bästavän,


1. vad heter hon? anna Angelica Thorén
2. hur gammal är hon? 13
3. när träffades ni sist? typ 40 min sen
4. vad har hon för hårfärg? braoowniie
5. brukar hon färga håret? aa till brun
6. vilka färger har hon haft? orginal färgen å mörkbrunt
7. vad har hon för parfym? "Rose" tror ja
8. är hon galen? jadåå
9. vad är erat första minne? vet inte, kommer nya hela tiden! 
10. har ni många minnen ihop? jaa!!!!
11. vart bor hon? Böleäng, Umeå
12. har ni varit utomlands tillsammans? nee men nån gång :)
13. är du avundsjuk på henne? nepp
14. vad heter hennes syskon? Jimmy, Filip, Amanda, Jocke
15. när träffades ni första gången? dagis lr sexårs :)
16. hur träffades ni? Jag var sugen på hennes hotdog
17. vad går hon på för sporter? ingen för tillfället
18. vad kan hon göra på helgerna? va med mig! :]
19. gör hon efter skolan? glass på dass... fast ändå inte
21. har ni pussats? ja... och mycket meer O.o  eller inte :P
22. brukar ni säga att ni älskar varandra? hon är min lilla cp hora :)
23. har hon fräknar? tror in de :P
24. har ni kollat på film någon gång? nepp, Playboykanal only
25. har ni bråkat någon gång? bara kortbråk
26. har ni sovit i samma säng? aa
27. har ni skrattat tills ni gråtit? *gäsp* ...neger... ahhahahahahah
28. har du sett henne gråta? aa
29. vad gjorde du då? kramade
30. har du sett henne vara riktigt arg? haha aaa
31. har hon sett dig gråta? aa
32. vad ska ni göra i sommar? sola, bada, tälta :]
33. har hon svikit dig någon gång ? hur menar du??
34. har ni pratat i telefon någon gång? nej.. ALDDRIG har aaaaldrig hänt... eller så hade de :]
35. vad skulle du göra om denna personen dog? också dö
36. kommer ni vara kompisar om 10 år? ja?
37. älskar du henne? nej förfan!!... jooo :)
38. vad är det bästa med henne? Hela hon, allt! :)
39. vad skulle du vilja att hon ändrade på? träffa henne oftare än jag gör
40. skulle du ge hon pengar om du vann 1 miljon? skulle bjuda på en heldag shoppingrunda 
41. hur ser hons klädstil ut? fjortiz, fast inte :)
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? har hon redan gjort, daah!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0