ao

Som ni ser nedan så givk det jätte bra när jag å Angelica skulle med bussen hem efter vi hade varit på hennes öppet hus :P

Aja, imorgon är det brännbollsturnering (ingen aning om hur det stavas bryr mig inte) och då ska vi spela brännboll och ha "kul" haha ;D
Idag var jag med klassen på böleängholmarna och det var ISKALLT men jag, Julia.A och Michaela badade och typ ALLA stod och fotade och tittade på.. jävla chineser haha näåä skoja <3 efter det bytte jag om och efter ett tag så började jag frysa som ett psyk jag satt med tre tröjor, 3 handdukar och en filt och frös fortfarande men det gick bra sen :) och när vi skulle hem så fick alla gå till busshållplatsen men jag, Julia.A och Elin fick åka i en frökens bil haha alla stirrade surt på oss när vi körde förbi :P

aja herrå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0