Bilder!


Nu kommer de några bilder så luta er tillbaka å njut :)


Hos kim och stefan,(grannarna i julia.m´s stuga)Rebeckas såpbubblor ;)

Helt underbart god milkshake jag och julia.A gjorde

jag va hos Julia.A och fick smaka Norsk nutella. Faktiskt bättre än svensk nutella :]
Norska gubbar. Fick dem av julia.A när hon varit i Norge

min söta lilla nalle jag ritade :D

Var hos Angelica och hennes familj fixade efterrätt. Jag fick smaka :]

berättade om min milkshake förut och sockerkakorna jag bjöd klassen på
Jag å Angelica på väg till Rix Fm festivalen
Jag på Rix Fm

Angelica på väg till Rix Fm
Jag på väg till Rix Fm



Kommentarer
Postat av: anonym

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=angeliiicaz



Tänkte bara om du vill ha ännu fler besökare! :]<33

hihii :]

2010-06-02 @ 15:52:01
Postat av: angelicaaaa

glömde skriva att de var från mig! :]

//angeliiicaz

2010-06-02 @ 15:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0