;D

Haha nu kommer det lite big news här,

Jag har färgat håret TVÅ! gånger i helgen och min ziz var med och kollade när jag gjorde det, sen for vi till henne och jag sov över och sen hände det inte så mye den söndagen men på måndag (idag) har jag klippt mig, inte så stor skillnad men SUUUPER NÖJD! :) men nu är jag med min ziz också och hon städar medans jag sitter vid datan
- hehehe :]

vi bakade bullar tidigare och åt deg så vi fick lite ont i magen men vad gör de :P

såhär ser schemat ut följande vecka:

Måndag: vanlig Skoldag
Tisdag:  vanlig Skoldag
Onsdag: klassensdag - heldag på böleängsholmarna
Torsdag:Brännbollsturnering - heldag av brännboll
Fredag:  Vanlig skoldag - NAAT - SKOLAVSLUTNING!!!!!!

jag läste upp mitt fina schema ^ och hennes komentar blev...
- jaha?

haha lite oitresserad men är man ziz får man leva med varandra <33

puss å hej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0