låångt!!

Haha okej nu ska jag berätta mycket här

Jag var med Angelica i måndags och då kom jag till henne och då fick min cykel punka så vi kunde inte cykla till Joel så då kollade vi på tv sen gjorde vi våfflor och Joel ringde och sa att han skulle komma till oss så då kom han och Magnus till Angelica och vi såg på tv hela dan haha men det var kul det också :P

och igår så var jag hos Julia.A och jag, Anna och Julia satt först vid datorn och väntade på Anja men sen så gick vi på affären så skulle det vara bortgjort men precis DÅ kom hon så vi skyndade tillbaka och sen så cyklade vi till böleängsholmarna och när vi kom dit var det lite folk där så vi började göra upp en eld men massa pinnar och bäver, sen när alla hade gått (efter 10 min kanske) så BADADE VI haha pch först vare JÄÄTEKALLT men sen så doppade vi oss och satt på bryggan och åt chips och sen när vi kom tillbaka så började vi grilla marsmellos och det va jäääte gott, vi hade också sjupp (7up) som vi drack eller såklart vi gjorde men ändå :P vi kutade också runt och letade bäver (näver) och småpinnar ett tag. Sen cyklade vi hem och gjorde i ordning sängarna så sov vi i vardagsrummet och när vi vaknade så åt vi frukost på deras baksida på balkongen (den är jäätte fin deras baksida) sen så satt vi vid datorn och sen solade vi och efter det spelade vi lite fotboll med tindra. Sen skulle Anja och Anna hem och jag skulle äta hos Julia så det gjorde jag och sen åkte vi till böleängsholmarna med Tindra och DÅ upptäckte vi en lite vedbo som det var proppat med ved i och fatta vad sur vi vart efter kutat runt och letat små sketna pinnar igår. Men vi tänkte inte mer på det utan då skulle Tindra bara och det gick ju bra och sen for vi hem till Julia igen och vi fikade och satt vid datan sen gick vi ut och sen for jag hem :) btw så har vi bestämt att vi ska gå varvet runt med övernattning så alla fyra ska ha en sån här övernattning så det ser man ju fram emot :)

Kommentarer
Postat av: julia

asså du är ju sheeit sweeit gmn :D

2010-06-23 @ 22:20:12
Postat av: Annaaa!

aa satan vad kul vi hade,kommer sent att glömma<3

2010-06-23 @ 23:57:40
URL: http://neewstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0