Eclipse

Idag var jag på bio men ziz. Vi såg Eclipse den var en O...M...G film, asså man kände bara spänningen och började nästan hoppa när man såg dom spännande delarna. Asså den filmen ligger långt upp på min filmlista kan jag säga. haha måste bara citera en scen i filmen

Charlie: what hapend?

Jake: I kissed Bella... and she punshed me on the face... and broke her hand

haha måste bara uttrycka mig här... filmen var helt fucking AMAZING

När jag å Julia först for på stan så köpte vi glass å satte oss på ett café. Sen när filmen började så var vi såå sjukt taggade. Jag hade STOORA förväntningar på den här filmen men den gick LÅÅÅNGT över dom.

Lite bilder :]


<3 Fina rara underbara <3

På byssen ^^

Scteeh

lunch :]
Angel! <33

Hihi^^

Angel! <33


Haha sööt

PÅ bio

Reklam -.- :P

Efter filmen

7KT glad att jag såg den :) <3 ^^


Sen när vi kom hem till Julia så skulle vi (hon) göra middag så det vart korv å makaroner men Julia är ju så duktig så detta hände

Hon la stekspaden på spisen så den smälte hahaha det vart en steek(t) spade hahahaha
Vi slängde den å tänkte inte mer på det. Sen skulle vi passa Tindra ett tag så vi gick till en lekpark å såg på "Vi på Saltkråkan" sen for jag hem. Men Julia åker till Norge i övermorgon och jag kan inte vara med henne imorgon så ska hon vara borta i en vecka tror jag det var... kommer sakna henne men jag har mina girls ;) hahah aja ses <3333333



Original Video - More videos at TinyPic

Kommentarer
Postat av: Julia

aa!! AMANDA! fan vad kul vi hade det! dethär måste vi bara göra fler gånger!

SHEIT SHWEIT gmn, ily ziz

2010-07-01 @ 00:02:06
Postat av: anja

Sjukt bra film! <3 :)

2010-07-04 @ 16:26:26
URL: http://joohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0