Hej hej

Halloj nu sitter jag hemma hos kusin Alexandra och tittar på när Lea och Mirja kollar på min mobil. Alexandra håller på me maten nu och Oskar liggger i en typ säng. Idag har jag varit hos farmor och hemma hos rita. Det känns skönt att komma ifrån Umeå ett tag och tare lungt med nära och kära här nere.


Jag gör en liten intervju med kusinbarn Mirja 2 snart 3 år

Vad heter du? : Mirja
hur gammal är du? visa på fingrarna: nää
Vad har du gjort idag: Jag vet inte... en häst


(Mirja vill skriva)
ASDFAasdf<zxccvvbnm,...........13


puss å hej

Amanda

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

Saknar dej gumman! <33

2010-03-14 @ 14:19:41
URL: http://angeliiicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0