hejhej

Jag har inte varit så väldigt aktiv på sista tiden men jag är bara så trött hela tiden, usch :( ... aja Igår va jag med Angelica och hade nog det bästa snack på länge vi pratade gamla minnen från förra sommaren och sånt. Idag var jag i skolan och det var väl så roligt som man kan ha i en skola men det blir ju fort helg så jag överlever.

Dagens ord: Handsprit
Kom och tänka på att det går ju rätt mycket sjukdomar på vintern så då tänkte jag på handsprit. Det gör ju så händerna blir bacill-lösa men ordet är konstigt, man kan ju tänka att det är sprit för händerna typ sånt som vuxna dricker, men vadå? om man har tagit handsprit får inte händerna köra bil då eller? haha aja

puss å hej

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0