heloooo

Nu sitter jag här... vid datan... och tråkar. Men imorgon blire kul för då ska jag va me Angelica =D saknar henne som attans... Idag på skolan så har vi fått göra ett spel om EL(elektricitet) och det gick väll sådär men rätt bra blev det.

Jag ska börja med en sak som heter dagens ord. Jag säger ett ord och vad jag tycker och tänker om det bara för att förstå svenska språket lite mer, eller bara för att det är roligt.

Dagens ord: ORD... ord? vad är det för ord? det låter egentligen inte som nått om man säger det några gånger. Undrar vem som uppfann ord och vem som var först att prata, den som va först kunde nog inte säga så mycket som te.x hej eller vad gör du!? det är egentligen ganska konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0