Tjooeh

Tjenis... jag har inte varit så aktiv på sista tiden men min mormor har vari här på besök och imorgon ska jag åka till min farmor och farfar och mina kusiner och min faster bor i närheten där också så jag ska ta en buss imorgon i SEX TIMMAR och jag är nog inte framme förän kl 22.30-23.00 så då blir jag hämtat av faster och sen sover jag hos dom sen ska jag sova hos farmor och farfar och nån dag (natt)  ska jag sova hos min kusin i hennes hus så det blir kul. Jag kommer säker upptadera nån gång men inte ofta så då får ni bara länkta efter mig när jag e borta ;) men jag kommer nog hem på fredag så jag hinner på badhuset med en kompis (bästis) på lördag så jag kommer vara upptagen hela sportlovet ist för att sitta och dega framför datan som jag brukar göra på vardagar när jag är så jävla trött men det blir nog så för dom flesta, att dom stannar hemma och pluggar på vardagen och vilar. Idag gick jag upp kl. 07.30 för typ första gången på en lördag hehe så nu är jag trött... funderar på att sova en timme så jag är pigg imorgon och hinner upp och packa klart så jag kommer iväg nån gång. Ni kan nå mig på mobilen (ni som har mitt nr) det är bara att ringa mellan typ 09.00-22.00 för sen orkar jag nog inte svara men ni kan ju prova.  Imorgon när jag sitter på bussen kommer jag nog tänka på alla mina kompisar och sakna dom men det skulle vara roligt om ni ringde när jag sitter på bussen för det kommer vara KOLSVART när jag kommer fram usch tänk om nått händer med bussen när jag åker. tänk om jag inte får se er nått mer. Men det ska man inte tänka man ska egentligen tänka att allt kommer gå bra, så allt kommer gå bra :D... Aja hoppas vi ses snart

puees

AMANDA

(kanske mitt längsta inlägg någonsin hihi )

Kommentarer
Postat av: Alexandra

TOKGILLA!! Visste inte att du skulle komma... shit va kul! =)

2010-03-06 @ 23:47:44
URL: http://frankrikevallen.blogg.se/
Postat av: Amanda

hehe jag trodde du visste det :D

2010-03-07 @ 08:26:21
URL: http://amandisensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0