^^

Hellu, Har haft fullt upp i helgen. På fredag så kom några kompisar till oss och fikade. På lördag hade jag Dansuppvisning och vi åkte till några kompisar och idag hade jag min andra dansuppvisning. Så nu sitter jag här och har ingen aning om vart mitt fysikprov är så jag kan inte plugga =( . Imorgon är det fyra veckor kvar till skolavslutningen och samma dag som skolavslutningen åker jag och familjen och några kompisar till familjen till Stockholm i tre dagar, men efter avslutningen såklart, och i september åker vi till Turkiet i en vecka.

1. Handla skolavslutnings outfit.
2. Dansuppvisningen.
3. Skolavslutning.
4. Stockholm till sommaren.
5. Turkiet till hösten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0