Fett kul.. torsdag??

Idag: så var Julia hemma hos mig och åt middag, grillat å potatispengar mmm!!. Sen satt vi och nördade vid FB ett tag sen skyndade vi oss iväg till ica för vi ville ha typ en klubba eller ngt men det vart ju liiite mer än så, sammanlagt 4 klubbor, 4 tuggummin, en påse med regnbågs remmar och en låda med lösgodis, sammanlagt 30 kr på en torsdag? haha aja, sen så började vi äta lite godis och tog en klubba och gick ut i det fina kvällsvädret sen började det regna och då kan man tänka sig att dem flesta säger
- neej!! inte regn!!

men vi sa
- JAA det regnar


haha bara för att vi hade lust att sitta ii regnet men sen slutade det att regna och då blev vi nästan ledsna men efter ett tag så började det spö regna... tyckte vi men nejdå ett tag senare efter jag hade fixat Julias frisyr så ÖSTE regnet ner och vi sprang ett varv runt kvarteret bara för skojjs skull. sen gick jag hem :). Imorgon så ska jag på förtioårs fest hos några kompisar så de ska bli roligt och sen på lördag ska jag följa med en kompis till hennes stuga  och sova där en natt sen tror jag att jag skulle vara med Angelica och Alexander.

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahah vi är ju som vi är när vi inte blev som vi skulle :* love you :D ses imorgon bby <3

2010-05-14 @ 10:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0