Quiz!! :)

Utseénde

vilken ögonfärg har du: grönblå
hur lång är du: 1.70
vilken hårfärg har du: blond:P
långt eller kort hår: långt
piercingar i anisktet: öronen
vilken ögon färg skulle du vilja ha: isbblåa
hur lång skulle du vilja vara; typ 1.60 och smalare :P
vilken hårfärg skulle du vilja ha: blond 
vill du ha kort eller långt hår: långt
skulle du vilja ha piercingar, isf vart: Tunga, läpp, navel


Senaste du

åt: macka
drack: te
du fick sms av och vad de stod: fick ett mms
du skrev sms till och vad du skrev: hanna
sa: mm

kramade: ziz<3 
kysste:... :]
du spydde: venne

du skrattade: nyss

kärlek


är du singel: jao :(
ditt förra förhållande va med: ...:]
ditt längsta förhållande: tyyp 7 år?
med vem: .. :]

är du kär: njaaää

gillar du någon just nu: ja många <3
hur många seriösa förhållanden har du haft: inget egentligen
vill du vara singel: nä
vill du gifta dig: jao men inte nu :P
Vad heter din nuvarande Pojk/Flickvänn: har ingen

vänskap

de som vet mest om dig: faktiskt julia.a, sorry men jag snackar allra mest med henne :P :)
en vän som du har kännt längst: philip
din bästa vän: ... :]
någon du saknar att umgås med: angelica!!!
en av dina bästa killkompisar: philip, haha typ min enda killkompis ;P
någon kompis som bor långt ifrån dig: Emma å angelica ibland :P å Julia.a
den du har mest minnen med: måånga
bra vänner du inte träffar ofta: Vill träffa Angelica oftare ! :(
har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: haha jaa


övrigt

musiksmak: massamassa
galen eller lugn: jag säger såhär galen men inte på ett omoget sätt och inte lugn så att jag blir tråkig.
har du någon gång hört att du sjunger bra: tror de, men det tycker inte jag *shh*
dricker du alkohol: neh
har du hört att du borde bli modell: haha jaa faktiskt
något speciellt du alltid har på dig varje dag: kläder?
vad tänker du på just nu: att det gör ont i min fot :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för de,,

2010-06-12 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0