Sjukt härligt :D

Hej, nu sitter jag och äter hemma gjord milkshake-glass som består av:


Frysta Jordgubbar


Mjölk


Vaniljsocker (all slags vaniljsocker går nog bra)

också mixar man det i en sånhär:



Stavmixer går nog också bramen det blir inte lika bra.
Man fyller 3/4 frysta jordgubbar och fyller på med mjölk tills det täcker jordgubbarna. Sedan vanilj socker och mixa. När det liknar glass ställ bara muggen i frysen medans du diskar undan annars smälter det.

jag vart sugen på det här  efter jag hade joggat/gått runt eloffsonspåret, för på fredag ska vi ha koditionstest och jag har inte tränat på evigheter ^^. Jag tittar också på Uggly Betty.

Idag har jag varit med Julia och Emma och vi skulle egentligen till stöcksjön men det blev inte så, så vi fyllde upp Julias badkar och satt där och trängdes, vi är som vi är:) .



< Sommar 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0