14 november 2010

Hej hej, Nu är jag hemma från en helt underbar helg med Anna, Anja, Hanna, Jag, Emma, Julia.m, och Julia.A. Jag hade sagt till Julia. M och Emma att dom skulle sova hos mig som en tjejkväll och när klockan blev fem kom dom till mig och dumpade sina grejer på mitt rum. Och Jag sa att min bror hade glömt en grej när han hade lanat, och när vi kom till lokalen så hoppade alla fram och ropade GRATTIS!! och dom vart asförvånade (för vi sa ju inte att dom skulle få en överasknings fest) och sen gick jag, Anna, Hanna, Emma och Julia.m och köpte pizza, julia.a va tvungen att passa sin lillasyster så hon och Anja stannade. Sen rullade kvällen på och vi åt godis och sånt och sen sov jag, Anja, Hanna, Emma och Julia.M i lokalen :D

Sjukt kul, tack så mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0