Tjejkväll <3

Är hos Julia.M nu :)

Igår så gjorde Jag, Julia å Emma plankstek och vi äger påre ;P

första gången vi gör plankstek tillsammans, andra gången jag äter det :)

Vi hade också choklad efterrätt, Godis, chips, dricka och pringels. Vi fick lite ont i magen efter ett tag xD

Emma for hem vid elva och Jag skulle sova hos Julia så det gjorde jag :)

Nu har vi ätit överblivet godis till frukost  och omelett till lunch :)

så snart ska Lina klippa mig :D hon går ju utbildningen frisör så jag ska bli hennes lilla provdocka haha :D

men jag litar på henne :)

bilder från igår...



Plankstek mmm!! :)

Efterrätt

Inte tjockt ^^


Klaga inte på min pösiga sovtröja ^^

Kommentarer
Postat av: Julia :)

sjukt kul vi hade :D <3

2010-10-02 @ 17:24:00
Postat av: issaa

åh det ser både mysigt och härligt ut! :D

2010-11-02 @ 18:44:38
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0