FRANKRIKE!!

Hej heej,  jag fick ett brev idag... JAG SKA TILL FRANKIRKE!! :D


Haha jag ska berätta :)

jag hade sökt till en konfermation  som var i *Taizé i frankrike

* Ett franskt kloster

som jag sökte för länge sen och var SÅÅ nervös  och sen när jag fick brevet så tänkte jag

okej det kommer stå Norrbyskär (andra handsval) det kommer bli roligt det me.

Sen stod det: Hej blivande konfirmand och Taizé-resenär.

och jag SKREK asså jag skrev så jag har typ ont i halsen nu och jag skakade och jag ringde pappa (som fortfarande var på jobbet) och skrek typ AAAAJAHAASKAAAATILLFRAAKNAAAKRA
han ba: va?

JAG SKA TILL FRANKRIKE!!!

ååh va kul sa han
jag trodde det va en geting i  huset

hahah  :)   så nu taggar vi 5:e Augusti som FAN!!! :D



det ser mäktigt ut :D


pappa tror att vi ska åka buss längst ner till Svergie och ta en färja (med bussen) över till danmark, sen fortsätta i bussen till tyskland och fara över heela tyskland sedan över till frankrike.


TRE länder på samma gång :D haha :)



typ så :)


det står också att typ alla som sökte kom in men jag är ÖVERLYCKLIG att jag gjorde det :)
tur att jag är så bra på engelska för annars skulle jag inte klara mig :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag ska också dit;)

2010-09-12 @ 16:08:38
URL: http://femtonfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0